RELAKS SEBENTAR.....

ASSALAM....

Hi.. kawan-kawan semua hari ni saya nak ajak anda relaks sebentar..
Tadi saya baru je dengar lagu baru Saleem..boleh tahan juga..jom kita amati lirik lagu ini...




BILA ORANG DAH BENCI

Tak guna memujuk lagi..
Pabila orang dah benci..
Tak perlu rayu simpati...
Dia dah tak sudi....
Biarpun ku masih sayang..
Kasihku tak pernah padam...
Tetapi apakan daya..
Terpaksa kulepaskan...
Sampai hatimu melihat diriku..
Dihukum begini....
Seluruh hidupku bagaikan mati tak bernyawa lagi....
Mengapa sayang engkau hancurkan niat suciku..
Menyunting dirimu..
Sedang dulu engkau berjanji 
Kau hanya milikku...
Bila orang dah benci 
Tiada guna ku nanti..
Lebih baikku pergi..
Pergi membawa diri....
Bila orang dah benci..
Biar aku sendiri..
Orang pun dah tak suka..
Dikenang pun tak guna....
Bukan niatku..
Untuk berpisah dengan dirimu..
Aku terpaksa memilih dia..
Aku terpaksa lupakan dirimu..
Oooo..kejamnya..
Sikapmu padaku......

No comments:

Post a Comment